14.februari

När jag varit länge lugn och avslappnad, tills jag nådde brytpunkten. 
Jag kollade mina minnen på FB, och det kom upp en alla hjärtansdag inlägg, och såklart kom upp hans kommentar... och där hamnade jag igen fällan. Han hade inte mer bild med henne, bara han ensam...första tanke var såklart oj är det slut redan, men hon inte hade heller bild tillsammans men fortfarande ju i ett förhållande o båda hade kvar profilbild tillsammans, Och där gick min gränsen. Att jag såg hans kommentar , att se hans bild öppnade upp alla sår. Idag är det ju alla hjärtans dag och såklart han är inte hemma, hans bil är borta när jag kom hem. Han måste vara åkt till henne tydligen, att fira henne... där gick jag sönder och gråten i halsen. Jag har ju ingen att prata med, ingen som förstår mig och kan inte heller hela tiden skriva till CC heller. Så skrev jag i en gruppen, där får jag ofta stöd och pepp. Det är den enda hjälp jag får. Jag har ingen mer samtal med kurator heller. Sista rådet fick att flytta härifrån om jag vill bli fri av honom. Flytta, ja om jag har råd att flytta, om jag har pengar över. ..det har inte jag. Varje månad går jag pack. Jag kämpar varje månad att klara mig, det går inte.Snart  är det sista kredit slut, och kommer inte mer att dra den sista så blir det värre och mer skulder. Nu är det verkligen dags att se över allt, varje krona hur jag använder. Nästa månad , nästa vecka ska börja åka buss, ska skaffa månadskort, det blir inte lättare att köra, det blir samma pris men kan iallafall vänta tills lönen att betala för busskort. Det är så svårt just nu, att hålla upp en fassad. 
Imorgon fyller min J 18 år, jag gör allt att hon ska ha en dag att minnas. Det ska bli en fin dag för henne. Jag sade att vi ska fira henne när hon kommer hem, köpte några ballongen, och ska fixa presenter . jag har inte fått den viktigaste presenster, armband som beställde. Men ska ge den när det kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0