19.februari

Tiden står stilla, min läkningprocessen står helt stilla. Jag är helt ensam nu, ingen mer hjälp. OM skulle ha råd att får hjälp bara av någon specialst, och har inte råd för det. Det drar fortfarande min energi, varje gång jag går ut, och ser inte hans bil. På onsdag blir det en hel vecka när han varit borta, och det sliter mig så mycket. Varför kan inte jag bara släppa den och leva mitt liv, varför han finns kvar i mina tankarna, när tar det slut. Jag känner mig oftare vid gränsen, när jag känner att tårarna bara rinner. Jag har ingen att prata med heller, ingen som lyssnar mig, ingen som förstår mig heller. Den känslan är fruktansvärt, ensamhet inom mig suger upp allt min egen styrka. Jag skrev i en grupp, vart kan söka hjälp, fick tips bara att gå genom 12 stegsprogramm, eller söka hjälp av specialst. Det kostar, varje samtal ca 400-500kr. Det är dyrt, och varför ska jag betala för det om det är någon annan som har skadat mig. Idag känner mig extra ensamt, men måste vara positiv och inte visa ut min riktiga sida. Det är inte lätt, måste vara stark nu . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0