21,februari

Det är tisdag och nu är jag ensam hemma. J är hos sin pappa i några dagar med C. Det känns så tomt och ensamt när hon är inte hemma, Och känner mer med det att är deppig mer alltid när jag är ensamma hemma. Det finns så mycket som skulle behöva göra...städa, plantera frö, sticka, läsa skicka några mejl, träna. Jag försöker göra lite i varje dag att inte slita mig sönder heller här hemma. 
Jag har det ju tufft här hemma redan, och behäver inte mer stress och tappa min energi. D är inte hemma, och det känns för lång tid. Han har aldrig varit borta så länge, men det handlar bara om hans spel. Det måste vara vid gränsen av hennes håll, att han spelar nu fullt upp att inte förlora henne. och att skada mig mer. 
Jag måste vara stark just nu mycket mer, jag skulle vilja gå och vara ute i naruren men känner inte att har så mycket ork för det. Och har inte varit redan över ett år i favorit skogsrunda, jag kan inte och vet inte om jag någon gång kommer klara av att gå ut just dit. 
Igår fick köpa garnet att kan äntligen sticka klart min tröjan. Boken har inte heller läst klart men försöker nu läsa varje dag lite. Sen måste mejla till J-s idrottslärare. Och. Jag har försökt att boka in en möte på jobbet med repanchefen, men hon har aldrig tid. Och igår upptäckte att de finns en ledig tjänst i repan, 25 % och tänkte söka den. Jag har stora möjligheten att får det. Så att ska skriva ett personlig brev och måste även göra en video, varför vill jobba på Scandic. Jag behöver jobba extra, att klara mig. För att jag går back varje månad. Och igår hände en " olyska" när jag körde J till Tingsryd. Jag blev stoppad av polis... jag körde för snabbt, men körde 8 kl snabbare, i en liten by. Första gången i mitt liv blev stoppas av polis. Och killen var söt. Jag fick ju panik men lugnade ner sig sen. Fick böter för 2000kr, som kan dela upp halva halva 90 dagar, så känns det inte för mycket. Men det är fortfarande för mycket, när jag inte har pengar över heller.
Jag föröker vara stark men ibland känns det bara så svårt. jag känner mig vissa stunder svag och ledsen, och det ofta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0