7. februari

Det är onsdag och har känt mig ganska nere under sista dagarna. För att kan inte tänka på något annat just nu att ÖVERLEVA att bo kvar här hemma. Han finns ju kvar här och jag kommer inte undan, Han fortsätter att ha koll på mitt liv. Han kan planera något åt om han skulle träffa någon kille hemma  hos mig. Jag känner mig så ledsen för det. Jag sakar ju någon i mitt liv så mycket, att vara ensamma. 
Om en vecka är det alla hjärtans dag och så kommer ju alla prata om det, hur de ska fira osv. Jag klarar inte av det. Men måste vara stark för det. 
J fyller år nästa veckan redan och har inte köpt någon present till henne, jag tänkte ge pengar till henne att hon kan köpa något som hon önskat sig. Men nånting ska köpa henne, tänkte jag annars blir det ju besvikelsen för henne. Hon visat sin önskelista men det är svårt att se allt för att hon bara visar. Men ska kolla runt om jag hittar något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0