8.februari

Ikväll fick min nästa panikattacken , jag blev så störd, ledsen, värdelös, så liten att ville bara komma ut. Jag och J åt och sen bara kunde inte äta mer och gick ute med C, och såklart så går det parasiten till sin bil. Jag såg honom men tittade inte alls ditåt, sen kändes det mer jobbigare. Jag känner just  nu att jag klarar inte av att bo kvar här. Det är så jäkla jobbigt med allt som händer runt om mig. Mest ekonmisk, J fyller år och ville ge pengar att hon kan köpa present till sig själv, Pengar som jag inte har... snart kommer jag bli tvungen att svälta. Lönen kommer och sen kommer alla räkningar. Jag väntar nu hyra och väntar nu även den extra kostnaden om måste betala det på en gång eller betala varje månaden. Jag vet inte snart hur jag ska klara mig...känenr mig så sönder just nu. Jag klarar inte av heller att fixa disken, och J gör ju ingenting. Jag är bara sååå trött för henne. Alltid är det jag som fixar här hemma. Jag orkar inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0