14. januari

Jag känner mig starkare varje dag, men har mina dåliga dagar. Det handlar om oftast fortfarande om D. Jag börjar känna mig starkare att gå längre och längre bort ifrån hans negativa energier. 
Igår fick jag avläsninga av Therese, en medium som jag ibland får budskap och avläsningar. Hon såg i mig ( genom bilden) att har haft en band som börjar lösas upp och att det finns en man på min sida, som håller om mig, men jag har fortfarande rädsla att bli lämnad, att ska släppa den känsla,. Hon svarade på min fråga om jag kommer träffa ny kärleken iår, och hon svarade att känns att jag har redan träffat den mannen i mitt liv. Jag har ju ingen aning om det, vem det kan vara. Men känner ju mer och mer friare nu när jag kommit så långt i min läkningen. '
När jag körde hem så såg ju D köra iväg, jag var stark att tittade inte alls mot hans håll. Han bärjar bli mindre och mindre i min värld. Och ofta set framför mig han som en rått i hjulet som springer runt och kommer inte ut, men jag ser mig själv att gå en väg längre och längre bort ifrån honom. Igår det vara knäckte hela kroppern när jag var på gym att den dagen har kommit, när han är helt borta ifrån mig. Han är bara luft för mig, så lten. 
Imorgon har jag årets check in samtal med min chef. Jag försökt skriva ner lite, vad ska jag prata om. Jag har mest  prata om att jobba mer, kanske byta helt avdelningen eller att jobba extra på någon avdelningen. Det blir tuffare med tiden att får ihop ekonomisk. Att betala för lån varje månad ca 3-4 tusen det är inte så kul. Jag kan inte göra så mycket för mig själv, eller handla vad jag skulle behöva. Det är tufft att vara ensamma men jag söker inte man som ska betala för min del. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0