26,januari

Det går som vanligt med allt. 
Jag har fortfarande svårt att gå vidare och helt släppa D. Det stämmer nu att hans parkering är direkt rakt in i min lägenheten. Hans gamla parkeringen är uppdagen. Så måste leva med det att han kommer att ha kolla på mig hela tiden. Hans supply byte bilden först med honom, sen var den borta, och nu är de nästan samma bilden på sin profilbilden. Jag är helt säker att han kontrollerar henne och säkert tvingade henne att lägga upp den bild att markera att de är tillsammans och att jag ska reagera på det. Han väntar bara när jag ska rasa för de, men det kommer ju ingen reaktion från mig, jag är redan uppdagen. Det bevisar bara hur sjuk han kan vara. Och bara vänta när hon kommer upptäcka honom, hur sjuk och ond han är. Det konstiga är att det står inte mer på hans sida att ha är i ett förhållande. Så betyder det att han är säkert på g med andra redan. Jag skrev til cc igår, men hon svarade inte om det, men skrev innan vad Therese skrev mig och förklarade vad hon skrev om kärlekslivet. Men vem det är som finns i mitt liv redan. Vill ju veta, 
Idag är jag hemma, men fullt upp, tvätta, städa sen ska posta lite. Jag började sälja via vinted, trodde inte att det gick så snabbt. Så sålde den stickade tröjan nu, tog inte så mycket, men 50kr är med pengar för mig. Ska kolla om hittar mer att sälja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0