30.mars

Det är lördag och har sååå tråkigt. Nu orkade fixa tvätten, somnade innan i någon timme. För att var vaken redan vid kl 6.30 tiden. Nu ska värma lunch, vet inte än vad ska äta ikväll eller imorgon. Det är helt sjukt. Allt är nästan slut hemma, ska handla å måndag innan J ska hem och måste vara noga vad ska köpa att klara hela veckan. 
På morgonen räknade igen hur ska jag göra med Malmö och tog ett beslut att åka men bara öven dag, inte stanna på Scandic. Jag måste se till nu att går inte back mer. Nu har bilservice som ska bokas i juli, och måste börja spara engar för det. Det är skittufft att klara med min lön och bidrag. Och J vill inte betala sin delen, så står jag fortfarande för C och hennes mobil fortfarande.Med de kommer hon ta över när hon tar student. 
Jag är ute bara med C idag, det börjar komma fram solen och känns varmt ute men stannar inne hela dagen. Imorgon tänkte omplantera nåra av tomatplantorna, de växer för snabbt, snabbare än paprika just nu. Och har inte så många krukor heller just nu, måste skaffa fler. 
Jag känner mig så ensamt just nu och alla andra dagarna med, har inga vänner att umgås heller, ingen som hör av sig heller. Och känner mig skadat av en viss person. Han är inte hemma, känns lättnad men samtidigt för jobbigt. Han kommer säkert vara borta nu hela nästa veckan. Det gör så ont att inte ha någon, saknar så mycket att ha någon hos mig, det är tufft. Han lever sin sjuka liv vidare, nu bara att visa hur lycklig han är med henne, hon måste vara med så sjuk att hamnat hos honom. Hon tror varje ord vad han säger. Men bara tiden visar när han blir trött och söker redan någon ny leksak. Men var ute precis och såg hans bil vid parkeringen. Kan han vara så dum att han åkte igår till henne och hämtade henne hit... det kommer jag märka om jag ser de ute under helgen nu. Men det måste vara hans ny taktik framför mig att visa att han har någon annan istället mig, haha han är verkligen så sjuk att han tror på sina egna lögner att hon kommer stanna hos honom nu. Hon kommer se genom med tiden men synd att hon inte än märkt hur sjuk han är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0