31.mars

Helgen är slut. Jag klarade mig. Även der varit tufft. Städat hemma, fixat tvätten, ute med C. Och lyckades omplantera fyra tomatplantor. En del kvar men ska fixa även de sista som har kvar. Tiden går. Jag kämpar vidare. Det varit lugnt även att inte sett D med henne, igår körde han men var ensamma i bilen. Om hon är här skulle inte han lämna henne ensam hemma, han litar ingen på. Han måste ha kontroll. Om hon skulle varit här skulle D varit här ute och säkert gått runt att jag skulle sett de. Inte heller att sett hans mammas bil. Så kan lugnt andas, men man vet aldrig bli nästa steg. Och det var väldigt konstig att han var borta bara en natt och sen redan tillbaka. Vem vet kanske han har redan ny, det vet man aldrig ju. Men bästa för mig själv är att släppa och inte tänka på honom men det är så svårt. Igår var ute med C en liten skogsrunda och det gick bra. Imorgon ska jobba och sen ska hämta J från tåget ah det kommer bli en jobbig vecka att klara mig med maten...men det kan inte vara så farlig, bara räkna vad behöver till J, räknar inte med mig, jag kan vara utan  maten. 
Nästa vecka ska åka förbi däckcenter att de ska hjälpa mig att dra hjulbultarna. Men det blir kallt mitten av veckan, och blir svårt att köra med sommardäck, så att mäste köra extra försiktigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0