2 maj

Det är bara 2 dagar kvar till jag fyller år,..det är jobbigt att tänka på såklart. Men håller mig fast i det som jag känner, att hålla mig i min egen värld, och inte ha inga kontakt med andra. Jag jobbar inte och det känns lättnad såklart, men blir jobbig på söndag om någon kommer fråga hur jag firade. På eftermiddagen tänkte åka träna och sen ska beställa mat hem, det kan bli sushi men inte än bestämt helt än. Jag vill vara ensam , känner själv för det. 
Imorgon är jag med ledig och kommer åka handla, och sen även vaccineras C . Ja det kostar 500kr men det måste man göra varje år, J bryr inte om det och kommer inte vaccinera henne när hon flyttar hemifrån. Hon mår bättre i sin sjukdomen och är på väg att bli frisk. 
Låt mig vara stark nu under de närmaste dagarna, så kan jag andas som vanligt. Tufft att vara ensam men jag har mig självkärlek och ingen som kan ta det ifrån mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0