4.maj

Det jobbiga dagen har kommit, ensmamt och tungt. 
På morgone fick en fin present från J- shampoo, balsam, handkräm och liten smyckeskrin av J. Det är min kärlek för henne. Vi var ute för en långpromenad , det var skönt att vara ute och alltid avslappnande när hon själv vill vara ute. Nu gick hon till stan, hon ska plugga i bibblan. Sen ska fixa hemmapizza och bakade muffins lite, ingen tårta. Mobilen är avstängd men då och då öppnar upp, men svarar inget , inte heller på Fb. Vissa skriver gratis hälsmingar ,men det är bara sociala media och inte som riktig känsla från riktiga vänner. Jag vet att mamm försökt att ringa , nu lade upp en inlägg med. Jag tänker inte visa någon reaktsion alls.Jag orkar inte med allt drama som går runt om mig. Jag behöver min egen energi till mig själv nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0